środa, 8 czerwca 2016

Hejka :)
    Jest to mój drugi blog, kiedyś miałam bloga tak szczerze o wszystkim. Tworzyłam go z przyjaciółką, Ostatnio postanowiłam stworzyć własnego bloga. W końcu trzeba realizować swoje marzenia, gdyż później może być już za późno. Więc pamiętajcie o tym by realizować swoje marzenia. Nawet jeżeli inni Wam podcinają skrzydła Wy pokażcie, że możecie polecieć bez nich :) Tak samo powiedzieli, że po co iść na kierunek o kosmetyce, a ja poszłam. I robię to co kocham :)



Ostatnio kupiłam właśnie maseczkę z firmy Bielenda. Niestety mam cerę mieszanę,  dlatego nawet kremy na codzień stosuje rózne. Na tzw. strefe T używam typowo kremow na tradzik, a na policzki krem na cerę suchą. Mieliśmy na kursach produkty z tej firmy, więc postanowiłam, że zaryzykuje i zamówiłam . I wiecie co? Gorąco polecam te produkty, cera już po kilku zastosowaniach była naprawdę w dużo lepszym stanie :) 


Najpierw przed nałożeniem maseczki, używam peeling :) Potem maseczka i kremy te co stosuje na codziennie.


Do cery tłustej: 

BIELENDA ANTYBAKTERYJNA MASECZKA Z GLINKA ZIELONĄ 150g



 Do cery suchej:

BIELENDA KOJĄCA MASECZKA Z GLINKĄ BIAŁĄ 150g



 Dobra ja mykam spać. Rano niestety do pracy :) Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz