środa, 15 czerwca 2016

Semilac

Zestaw do manicure- żele, hybryda.
SEMILAC, allepaznokcie.pl, ProCosmetics.
 Moje ukochane hobby, zawód w, którym chciałabym pracować(to pewnie z czasem się spełni) Oby!! Wkońcu trzeba wierzyć w marzenia :)

     Dwa lata temu skończyłam kurs stylizacji paznokci i zakochałam się w tym. Z czasem postanowiłam, iż kupię sobie zestaw. Nie jest aż tak bardzo drogi jak sądziłam. Zmieściłam się w 200 zł. Najpierw zaczynałam z lampą, 3 pilniczkami, gilotyna, tipsami, 2 żelami i 2 lakierami hybrydowymi. Ostatnio kupiłam walizkę oraz inne przedmioty.  Tak więc z czasem moje kolekcja powiększyła się. To na urodziny dostałam lakiery, to na święta i tak rośnie powoli moja kolekcja. Mam nadzieję, że jeszcze 1000 razy się powiększy.                                         
 Tak z góry wygląda moja kolekcja. :)


Moją walizkę zamówiłam na allepaznokcie.pl
Kupiłam ją za 100 zł. I wiecie co? Lepiej dołożyć jeszcze 50 zl czy nawet trooszkę więcej, gdyż jakościowo wcale super nie jest. No, ale trudno. Może z czasem wymienię i kupię lepszą.

Ostatnio kupiłam taki zestaw. Jest on idealny do ściągania żeli/hybryd. Zawsze jak zdejmowałam to brałam folię aluminiową, czyli namaczałam waciki zmywaczem z acetonem i owijałam folią, Teraz dalej nakładam waciki namoczone zmywaczem, ale na to waciki nakładam po prostu te nakładki. Koszt ich to około 10zł.
Lampę zamówiłam przez allepaznokcie.pl Koszt lampy to około 90 zł. Lampa ta nie tylko utwardza żele/hybrydy, ale również suszy paznokcie pomalowane zwykłym lakierem. Zawsze jakiś dodatkowy atut :)
I teraz najważniejsze, zaraz po lampie :) LAKIERY!!
Na początku lakiery jakie zakupiłam to były firmy allepaznokcie.pl. Firma ta ogólnie się cieszy średnią opinią. Niektórzy są zadowoleni, ale tak jak zawsze znajdą się wielbiciele tej firmy, a niektórzy nie chcą mięc nic wspólnego z nią. Ja jestem średnio zadowolona z żeli i hybryd z firmy allepaznokcie.
Następnymi hybrydami jakie kupiłam były z firmy ProCosmetics. Ogólnie jestem z nich zadowolona, ale nakładam je nie na bazę z ich firmy, ale na bazę z firmy SEMILAC. Trzymają się 2-3 tygodnie. Kolory są też piękne. Ja skusiłam się na promocję kup 6 zapłać za 5. :)
Potem dokupiłam sobię hybrydy i żel z marki SEMILAC. I zakochałam się w nich <3
Najlepiej ze wszystkich pracuje się mi na nich. No po prostu trzymają się rewelacyjnie. Kolory są przepiękne!
Cena=jakość




Ozdoby. Kupuję wszystkie jakie tylko wpadną mi w oko. :) Najczęściej na allegro z różnych firm.



Remover - służy do usuwania skórek. Cena to 20 zł i warty jest tego. Wystarczy posmarować palce i jak już lekko się wchłonie można odsuwać skórki patyczkiem drewnianym lub kopytkiem.


Cleaner z firmy SEMILAC wg mnie jest najlepszy. Miałam też różnych firm, ale ten jak dla mnie jest najlepszy.

Odżywka z allepaznokcie.pl. Zakochałam się w jej zapachu! Są mega. :) Normalnie siedzieć i tylko wąchać pazurki :)

Primer bez kwasowy mam z allepaznokcie.pl. Wolę bez kwasowy, gdyż jak miałam primer kwasowy i posiadałam drobne ranki to bardzo szczypało, dlatego wołałam kupić bez kwasowy, które nie szczypie mnie gdy mam jakieś ranki. Stosuje się go po zmatowieniu paznokci i przetarciu ich wacikiem bezpyłowym nasączonym CLEANEREM.


Również do robienia paznokcie potrzebne są:
  • pilniczki
  • gilotyna
  • tipsy
  • dobry pędzel w przypadku nakładania żelu
  • szczotka-do oczyszczania pyłu
  • szablony-jeżeli chcemy przedłużać na formie
  • waciki bezpyłowe
  • kopytko
  • patyczki drewniany
  • bloczek do matowienia paznokci
  • środek do dezynfekcji narzędzi-często to bagatelizujemy, ale to jest ważne by następnej osoby czymś nie zarazić. Może się nam wydawać, że przecież siostra/koleżanka nie ma żadnej grzybicy, albo innej choroby, ale czasami to tylko nam się wydaje.
  •  baza pod hybrydę
  • TOP COAT - kładzie się go na pomalowany już kolorem hybrydę.

To na dziś tyle. :)



Całuski <3

A jakie Wy macie opinie o tych produktach ?  Czy pracujecie na całkowicie innych ?
Pochwalcie się w komentarzach 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz