czwartek, 23 czerwca 2016

Lokówka Babyliss Curl Secret

Hejo !
Dzisiaj tak na szybko.
    Jakiś czas temu dostałam w prezencie lokówkę BABYLISS CURL SERCRET, gdyż uwielbiam mieć loki, ale niestety mam dwie lewe ręce co do fryzur, a ten sprzęt miał mi pomóc. 



Na początku sama poczytałam instrukcje obsługi, gdyż wydawało mi się, że będzie ona trudna w obsłudze. Myliłam się, no ale instrukcje i tak przeczytałam. ;p 

W obsłudze naprawdę jest banalna. Trzeba wziąć cienkie pasmo włosów, skręcić i zamknąć tą lokówkę. Sama zakręci loczka. Jeżeli włosów będzie za dużo zacznie piszczeć. Po kilku sekundach usłyszymy piszczenie to znaczy, że włosy są już gotowe.


Sprzęt ten dla osoby takiej jak ja, czyli nie umiejącej zrobić żadnej fryzury oprócz kitka i koka nadaje się idealnie. Swoje włosy kręcę około 30 minut, a mam długie lekko za ramiona. Naprawdę polecam każdemu ten sprzęt jest on mega <3


Jutro wrzucę filmik i zdjęcia z robienia loczków. Dziś niestety nie mam na to głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz